Vacanțele

Napoli- pizza, spaghete, înghețată, pizza, spaghete, înghețată...

În orașul Mafiei m-am simțit într-un permanent pericol... din cauza traficului. Nu am recunoscut niciun gangster, nu am văzut ochi de mafiot, în schimb am stat cu inima purice din...

28 Februarie 2017, 08:00   •

Insula Capri, dintr-o perspectivă zbuciumată

Nu am vrut să iau o excursie de grup cu ghid. Ar fi trebuit să plec din hotel la 8 dimineața și nu aveam niciun chef. Eram răcită, vremea nu era cea mai prietenoasă, așa că am ales să vedem...

26 Februarie 2017, 08:37   •
comentarii

Vacanțe care îți salvează relația cu copilul tău

De când a apărut minunea asta pe nume Maya în viața mea, vacanțele se împart în 3 categorii: împreună, ale mele și ale ei. Cele împreună sunt...

24 Februarie 2017, 09:06   •
comentarii

New York - un studio imens în care viața se transmite live

Cred că așa arată centrifuga lui Dumnezeu. Am avut pentru prima oară senzația că o mână nevăzută se întinde peste zgârie-nori, ia oamenii dintre blocuri și îi aruncă pe 5th Avenue, pe Broadway sau pe 7th Avenue....

06 August 2016, 09:31   •
comentarii

Avem cei mai frumoși băieți din Campionatul Mondial al Oamenilor cu probleme sociale

Campionatul mondial al homeless-ilor. Așa se numește competiția. Pentru aceasta primăria din Glasgow a închis tot centrul din Piața St George. Am trecut...

12 Iulie 2016, 12:02   •

Am fost în St. Andrews - locul în care Prințul și-a întâlnit Prințesa

Aș fi vrut să am măcar 3 zile la dispoziție pentru St Andrews. E unul dintre cele mai frumoase locuri în care am ajuns. Situat în sud vestul Scoției, locșorul deține câteva atracții celebre: un teren de golf folosit pentru...

08 Iulie 2016, 12:25   •
comentarii

Adele, femeia care desenează zâmbete pe fetele înlăcrimate

Adele, femeia care desenează zâmbete pe fețele înlăcrimate. Aşa ar putea să se cheme o cronică pentru concertul Adele din Barcelona, 25 mai 2016. Totul începe grav. Sala în beznă, ochii proiectaţi pe...

26 Mai 2016, 04:56   •

Cum a ajuns Maya la Barcelona când ea ştia că plecăm la Oradea

Ştiţi deja că Banca de Amintiri este cea mai importantă. Şi că acolo investesc cel mai mult. Cheltui timp şi energie să depun în banca mea cât mai multe amintiri frumoase. Pentru mine şi pentru oamenii pe care îi iubesc....

24 Mai 2016, 06:51   •

Am fost în Rodos

Eu am criterii absolut originale în alegerea destinațiilor de vacanță. Știam că avem câteva zile libere de Paște și că vreau să merg cu Maya într-un loc nou, doar noi două. Știam că nu vreau să întind...

04 Mai 2016, 08:51   •

Am fost la Cricova

Noi ținem minte această vizită, dar vă asigur că și ei ne țin minte pe noi. Însoțită de colegii mei din Gașca Zurli, am transformat ceea ce ar fi trebuit să fie un simplu tur prin crame, într-o...

17 Aprilie 2016, 07:01   •

Am fost în Malta

Într-o vacanță în care am fost invitată de Agenția Malta Travel. Adică ei au asigurat tot: avion, cazare, mâncare, vizite, distracție și tot ei mi-au oferit șansa să cunosc câțiva oameni minunați cu care am rămas...

10 Aprilie 2016, 21:41   •

Am fost in Turcia

Am fost în Turcia. O singură dată într-o vacanţă pe care o voi ţine minte toată viaţa. Două săptămâni în zona Kemer la Amara Hotels. Recomand cu mare drag celor care au copii mici. Ce înseamnă o...

27 Martie 2016, 21:46   •

Am fost pe Coasta de Azur

Întotdeauna mi s-a părut ceva de neatins această lume. Monte Carlo, Cannes, Nisa, Coasta de Azur... Ceva ce părea inaccesibil oamenilor simpli. Toată copilăria am fost convinsă că e super fiță să ajungi acolo....

12 Martie 2016, 22:19   •

Am fost în India acum 3 ani

Vă scriu din amintiri, dar probabil că sunt fix lucrurile care mie o să-mi rămână în minte toată viața. În primul rând am fost acolo cu 1001 Adventures, oamenii...

06 Martie 2016, 08:18   •

Am fost la Londra

Iubesc acest oraș, pentru că e singurul pe care eu îl cunosc și care îmi amintește de fiecare dată că oamenii sunt diferiți, punct. În Londra îmi amintesc cu...

28 Februarie 2016, 10:27   •

Am fost în Lisabona

Prietena mea Fifi, spune că Portugalia e țara vieții ei. Pe mine, în prima zi în Lisabona, atâta m-a bătut vântul că aproape m-am simțit ca acasă, în copilărie, când luam bătaie. Am zis să îmi...

13 Februarie 2016, 17:42   •
comentarii

Câteva metode prin care poți să te distrezi gratis. Oriunde în lume.

Când distracția ți se pare departe, amintește-ți că de fapt te desparte de ea un singur pas. Trebuie doar să-l faci. Să lași teama de-a fi judecat de lume, analizat și etichetat și să te distrezi pur și simplu. Eu nu am nevoie să...

12 Ianuarie 2016, 12:17   •
comentarii

Am baut cea mai scumpa cafea din lume: o cafea din caca!

Cafeaua Luwak este o cafea din caca. La propriu. Se cultivă în Bali așa că nu am ratat ocazia să o gust. Am oprit într-o micuță cafenea și proprietarul ne-a spus povestea. Cafeaua se găsește în excrementele unui...

09 Ianuarie 2016, 21:52   •
comentarii

Cum e să te plimbi pe elefant în Bali

O plimbare pe elefant este o experiență care trăită pentru prima oară iți trezește senzații de rollercoaster. Pare simplu să stai cocoțată pe un scaun în cârca lui, dar în momentul în care începe...

09 Ianuarie 2016, 21:18   •
comentarii

Concurs! Spune-mi unde visezi să ajungi și eu îți aduc o eșarfă din Bali

Update Avem un castigator, de fapt o castigatoare! Am ales-o pe Mimi pentru ca darul meu o va duce mai aproape de visul ei: Bali, Bali, Bali!!! Mi-a trezit emotie si numele pentru ca tata mie asa imi spunea: Mimi :) Draga Mimi, te rog sa...