Ce fac eu pentru “copilașii mei“ din Secțiile de Oncopediatrie ?

Aș vrea să am grijă de toți copiii care nu au mamă sau tată, de toți copiii care se culcă bolnavi, flămânzi sau singuri! Aș vrea să fiu mama tuturor copiilor speciali, să le arăt că nu sunt singuri și să îi fac să simtă că fiecare dintre ei are lumea la picioare și un viitor frumos.
Pe copiii bolnavi de cancer îi simt în fiecare zi. Mesaje, telefoane, țin legătura cu medici, mămici, bunici, asociații care se ocupă de ei. De mai multe ori pe an ajung la copiii bolnavi de cancer, internați în spitalele din București.
Anul acesta, pandemia devenise bariera între noi și ei... Așa credea ea. Ce nu știe pandemia este că bunătatea și iubirea nu intră în criză. Niciodată! Oamenii, firmele, țările, lumea toată... pot intra în criză. Bunătatea și iubirea, niciodată!
Peste 800 de oameni care au donat în cadrul strângerii de fonduri. 20 de vedete care au înregistrat mesaje pentru micuții din secțiile de oncopediatrie din țară. 4.000 de pungi cu daruri de la zurli și brandurile partenere. 7 spitale din România în care Gașca Zurli a ajuns în 3 zile, pentru a duce cadourile copiilor.
Kaufland România a fost primul brand care s-a alăturat proiectului, susținând atât financiar cât și cu produse proprii campania. Se încadra perfect in mesajul lor din aceste vremuri Implicarea face diferența . Iar implicarea lor in proiectul nostru a fost butelia de oxigen de care aveam nevoie ca să respiram ușurați.
La fel și Dr. Oetker, a spus da, cu bucurie și a ajutat cu produse, dar și cu bani, știind ca o astfel de campanie implica și costuri nu doar bucurii.
Bioderma știe cât de importantă e igiena personală, mai ales în spital, așa că a trimis 1.000 de produse de îngrijire speciale pentru copii.
Tedi și oamenii lui ne-au dat sucuri și au făcut pachețele cu mousse-uri, biscuiți și alte produse pentru cei mici.
De la Edenia am primit cutiuțe pentru activități de recreere, iar de la La Vache Qui Rit, la fel.
Mânuțele harnice de la Charmony și-au oprit produția obișnuită și au confecționat special pentru campanie 500 de măscuțe din material textil, colorat.
Oamenii de la de la Vreau Tipar.ro au trimis cartonașe de colorat pentru copiii care își petrec zilele pe patul de spital. Nu în ultimul rând, Magazinul Zurli s-a mobilizat și a trimis pentru fiecare suflet din cele 7 secții de oncopediatrie cărți de joc, jucării, cărți de colorat și CD-uri cu muzică.
Iată cum a decurs aventura livrării cadourilor în țară: