Jurnal de turneu. Ziua 5. Panciu

Nici nu mi-am dat seama cum au zburat zilele. De la Deva am plecat seara la ora 8. Am ajuns la Panciu dimineața la 4. Nu e puțin lucru să străbați țara dintr-un capăt în altul. Din Panciu am mai mers 12 kilometri până la o pensiune...

31 Mai 2016, 21:42   •

Jurnal de turneu. Ziua 4. Deva

Am crezut că la Deva ne odihnim. Era să fie aşa. Dar nu luasem în calcul faptul că aveam o filmare pentru o ediţie specială de 1 iunie. Şi nici că ziua va fi una între agonie şi extaz din punct de vedere al vremii. Am dormit la...

30 Mai 2016, 19:50   •

Jurnal de turneu. Ziua 3. Alba Iulia și Sibiu

- În ce oraș suntem? A fost întrebarea pe care am pus-o la ora 7 când m-am trezit după 5 ore de somn. Eram în Alba Iulia. Ne-am întâlnit la micul dejun, ușor teleghidați. Deja știm...

29 Mai 2016, 18:56   •

Jurnal de turneu. Ziua 2. Baia Mare și Bistrița

Ne-am culcat la ora 1, într-un hotel din Baia Mare. Nici măcar nu am întrebat cum se numește. Am completat formularul de cazare teleghidată și am intrat în cameră. În 15 minute dormeam. Trezirea - dimineața la ora 7....

28 Mai 2016, 19:51   •

Jurnal de turneu. Ziua 1. 27 mai, Satu Mare

Am ajuns în Satu Mare pe 26 mai direct din Barcelona. În avionul cu care am zburat am avut norocul unei companii minunate. Un avocat din Satu Mare pe care l-am revăzut după câțiva ani și cu care am râs tot zborul. În...